prorender Secure Windows Logon Tool - use very long, secure and complex passwords together with remote desktop applications

The prorender Secure Windows Logon Tool is very useful and is needed when you want to enter very long, secure and complex passwords on the Windows logon screen after you have connected with remote desktop applications such as VNC Viewer, TeamViewer or NoMachine. Because the clipboard function on the Windows user logon screen is not available (copy paste is not working here) and therefore you can only type in the password by hand. This could be a very exhausting task if you are using very long and complex passwords for getting a high security. Also if you make a little spelling mistake you have to start over...
In this case, the prorender Secure Windows Logon Tool makes a simple, secure and automatic login on the Windows logon screen possible.

Das prorender Secure Windows Logon Tool ist sehr nützlich und wird benötigt, wenn Sie sehr lange, sichere und komplexe Passwörter auf dem Windows-Anmeldebildschirm eingeben möchten, nachdem Sie sich mit Remote-Desktop-Anwendungen wie zum Beispiel VNC Viewer, TeamViewer oder NoMachine verbunden haben. Da die Zwischenablagefunktion auf dem Windows-Benutzeranmeldungsbildschirm nicht vorhanden ist (copy paste funktioniert hier nicht), können Sie das Passwort dort nur manuell eingeben. Dies kann eine sehr anstrengende Aufgabe sein, wenn Sie sehr lange und komplexe Passwörter für eine hohe Sicherheit verwenden möchten. Auch wenn Sie einen kleinen Schreibfehler machen, müssen Sie von vorne beginnen...
Das prorender Secure Windows Logon Tool macht ein einfaches, sicheres und automatisches Einloggen am Windows-Anmeldebildschirm in diesem Fall möglich.

Scope of functions:

• easily type in very long, secure and complex passwords togehther with remote desktop applications
  • easy GUI usage with copy'n'paste and automated login to Windows user account
  • different versions are available for VNC Viewers, TeamViewer, No Machine and other remote desktop applications

Demo-Video:

For a better view, please maximize the video.
After connecting with the remote desktop application to the remote server you can simply enter your very secure and complex password on the logon screen / login screen of the OS.

licensing :

• Software licensing is done by a license-based code.

price : netto

• Per-seat license each 39,00€

>> Here you go to the new customer registration

Datensicherheit und Verschlüsselung

Für eine sichere, authentifizierte und verschlüsselte Datenübertragung setzen wir SCP, SFTP, SSH und VPN ein.

Qualifikation

Unser Know-How basiert auf der eigenen langjährigen Tätigkeit in der professionellen 3D Visualisierung. Wir eignen uns permanent neues Wissen an und sind über die neusten Entwicklungen informiert.